5 de març 2009

Desvetllament

De vegades, Staff ens pot semblar un autor que utilitza unes estratègies que després es converteixen en alguns dels trets distintius en autors com Miroslav Holub, Vasko Popa o fins i tot alguns poemes de Charles Simic.

DESVETLLAMENT

És l’alba,
però no s’ha fet clar.
Estic mig desvetllat,
i al meu voltant hi ha desordre.
S’ha de lligar alguna cosa,
s’ha d’enllaçar alguna cosa,
resoldre alguna cosa. 
No sé res.
No puc trobar les sabates,
no em puc trobar a mi mateix.
Em fa mal el cap.

4 comentaris:

Sadurní Vergés ha dit...

De matinada, uns moments de desconcert, agredolços, abans que la crua realitat que ens arriba amb el so estrident del despertador ens faci tocar de peus a terra, de cop i volta.

Salutacions,
S.

Katia ha dit...

Dziekuje za te tlumaczenia :) Staff nabral nowego uroku :) Dziekuje :)

Abel Murcia abelams77@gmail.com ha dit...

Extraordinari poema i extraordinaria traduccio. Cada vegada em sembla millor el teu blog i la teva forma de sentir i de llegir la poesia polonesa. Una forta abraçada. Abel

Xavier Farré ha dit...

Moltes gràcies a tots tres pels comentaris. Em falten les paraules davant de tants afalacs immerescuts.